Зошто eProekti.mk
Со кои проблеми се соочуваме при работа на проекти
Проектната документација не е организирана на едно место туку распространета на повеќе локации (email, Google Drive, Dropbox...) и компјутери
Тимот нема реален увид дали проектната документација е комплетирана во однос на направените трошоци
Тимот нема реален увид и контрола на направените трошоци во однос на буџетот и кои трошоци треба да се исплатат на кој, колку и кога
Работата на проекти е со динамично работно време со потреба за достапност на проектот и проектната документација секогаш и отсекаде. Најчесто истите остануваат недостапни на компјутерот во канцеларијата или неорганизирани на емаил
Непланското и непрегледно трошење на проектниот буџет може да резултира со казнени поени, нецелосна исплата на идните рати и недоверба кај проектните партнери и донорот
Со користење на eProekti добивате
Специјализиран cloud софтвер за менаџирање на проекти финансирани од грантови програми
Организација и дигитализација на проектната документација и финансиско-административните работи за проектите (активности, задачи, буџети, документи и трошоци)
Непрекината работа на далечина и синхронизирана работа на тимот и партнерите
Точно и автоматизирано репортирање (периодично и завршно) на трошоци и пропратната документација во соодветен темплејт и формат побаран од донорот
Едноставен за користење – благодарение на прегледниот концепт и дизајн eProekti може да се користи и од луѓе со основни дигитални вештини
Функционалности
Проекти
Менаџирање со податоци за проектот, апликант, партнери, проектен тим, периоди и износи на исплата. Доделување пристапи и споделување со тим и партнери
Активности и задачи
Креирање на активности по партнери, визуелен приказ на состојба на активност, задавање и следење на задачи со рокови и потсетници
Буџет и распределби
Креирање на буџет и верзии на буџет, споредба на буџетски верзии, распределба на буџетот по периоди, категории, активности и партнери
Контола на трошоци
Евиденција и контрола на трошоци по буџетски ставки, периоди, партнери, активности, девизни курсеви. Автоматска пресметка на трошоци
Документи
Прикачување и онлајн креирање на документи поврзани за проектот според тип на документ, период, трошок, активност, добавувач и сл
Извештаи
Финансиски извештаи според буџетиран, потрошен и преостанат износ и количина, активност, период и партнер. Експорт во Excel и PDF
Цени на пакети
Одберете пакет кој одговара на вашите потреби
Менаџирање со проекти | Basic | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Неограничен број на проекти | |||
Приказ на проект: основни информации, проектен тим, периоди на исплата, партнери |
|||
Кориснички улоги и пристапи | |||
Активности на проектот (Gantt chart приказ) | |||
Заедничка работа на тимот, доделување на различни улоги | |||
Задачи за активности (приказ на календар, тајмлајн, агенда) | |||
Коментари и известувања за задачи | |||
Споделување на проектот | само со интерен тим | со тим и партнери | неограничено |
Финансии | Basic | Premium | Enterprise |
Интерактивно менаџирање со буџет на проектот | |||
Распределба на буџет и креирање на верзии | |||
Споредба на буџетски верзии | |||
Управување и следење на трошоци за проектот | |||
Автоматска пресметка на исплати | |||
Документи | Basic | Premium | Enterprise |
Управување со проектна документација, поврзување со трошоци, активности и корисници |
|||
Серверски простор за документи | до 5GB | до 20GB | неограничено |
Оnline креирање на документи (интеграција со Google Docs) | |||
Интеграција со Google Drive, OneDrive, Dropbox | |||
Интерно менаџирање на организација | Basic | Premium | Enterprise |
Трошоци во организацијата / влезни фактури | |||
Покриеност на заеднички трошоци по проект | |||
Покриеност на човечки ресурси по проект | |||
Управување со плати | |||
Извештаи | Basic | Premium | Enterprise |
Финансиски извештаи (периодични и финални) | |||
Репортирање на трошоци (пропратни документи) | |||
Пренамена на трошоци и заштеди | |||
Извештај за спроведени акивности | |||
Интеграција на правила, буџет и финансиски извештаи согласно грантова програма/донор |
|||
Мониторинг и регрантирање | Basic | Premium | Enterprise |
Кориснички пристап за ментори и еваулатори | |||
Пристап до проектите на грантистите (само за приказ) | |||
Мониторинг на спроведувањето на проектите на под-/грантистите во реално време | |||
Ревизија од страна на ментори/еваулатори | |||
Индикатори и извештаи за под-/грантистите | |||
Поддршка и обука | Basic | Premium | Enterprise |
Поддршка преку email/chat | основна поддршка | приоритетна поддршка | засебна поддршка |
Поддршка преку телефон и онлајн сесии | |||
Обука за користење | 1 онлајн сесија | 3 онлајн сесии | по договор |
Засебни ресурси за поддршка | |||
Безбедност и надградби | Basic | Premium | Enterprise |
Хостирано на Телеком Cloud | |||
SSL енкрипција на податоците | |||
Двојна автентикација | опционо | ||
Пристапи според кориснички улоги | |||
Пристап на ниво на проект | |||
Автоматски надградби и бекапи | |||
€ 144
по корисник / годишно |
€ 210
по корисник / годишно |
По договор
cloud / засебна верзија |